In the middle of... - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Julia Vogel - WaarBenJij.nu In the middle of... - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Julia Vogel - WaarBenJij.nu

In the middle of...

Door: JuliaVogel

Blijf op de hoogte en volg Julia

14 Mei 2010 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

hallo allemaal, even heel snel,
want, ik moet jullie toch op de hoogte houden he....

Niet om het een of ander maar Said, je vroeg erom, bungyjumpen en skydiven is natuurlijk heel leuk....

Maar oooooOOOHH Mensen!

Sinds vandaag weet ik, JULIA MYRTHE ALEXANDRA VOGEL, hoe het is om met meer dan 300 dolfijnen te zwemmen, in het wild, beetje snorkelen, beetje filmen, beetje aanraken, (die dieren hebben ook sex voor de fun, heb ik ook gezien), daarnaast, ongepland, 4 orka's op 5 meter afstand, jonge zeehondjes, albatrossen....

man-o-man wat een dag.... skydiven en bungyjumpen kunnen dit echt niet overtreffen!!!

Morgen ga ik het prachtige zuidereiland verlaten en terug naar wellington...

Sjeeeeee wat een rijkdom!

  • 14 Mei 2010 - 08:40

    Nath:

    o o o supervet zeg!
    mail je zsm weer áls ik weer terugben. XXX

  • 14 Mei 2010 - 10:00

    J:

    Ja dat is wel echt kicke!!!

  • 14 Mei 2010 - 10:27

    Ebelie:

    wouw, wat goed om mee te maken. Leuk die video, het leek of je heel dicht bij was. hoop dat je nog veel van dit soort dingen kunt meemaken. wie weet in Australie.
    dikke kus, mama

  • 14 Mei 2010 - 10:58

    Geeke:

    Heyyy dolfijnenzwemster.. ;)
    Dit ziet er egt te gek uitt... super ;) mooier kan het toch gewoon bijna niet??? ik zie dat het weer daar wat minder mooi is maar dat zal de pret niet drukken?? egt gaaf dat je al die supergave dingen al allemaal meegemaakt hebt meisie.. hoop dat je daar nog heel veel plezier zult beleven en kan niet wachten tot je terug bent om je verhalen in levendelijven te horen ;)..
    Nog meer van zulke spectaculaire dingen op de planning? gaaf dat je zo een video hebt kunnen maken..have fun heel veel liefs meisie..(K)

  • 14 Mei 2010 - 11:29

    Ank:

    Wat BBBriiiljjjjaaant!!!
    Wat heerlijk Juul!! je laat vgolgens mij echt geen kans/uitdaging liggen... goed bezig man!!!
    Die film van die Dolfijnen is echt geweldig!! Ik kan het niet meer stil houden ik ben officeel jaloers! maar ik gun het je absoluut!! Ga zo door met genieten foto's maken en filmen zodat wij in het koude Nederland ook een beetje in Nieuw Zeeland kunnen zijn.
    Liefs Ank

  • 14 Mei 2010 - 11:29

    Ank:

    Wat BBBriiiljjjjaaant!!!
    Wat heerlijk Juul!! je laat vgolgens mij echt geen kans/uitdaging liggen... goed bezig man!!!
    Die film van die Dolfijnen is echt geweldig!! Ik kan het niet meer stil houden ik ben officeel jaloers! maar ik gun het je absoluut!! Ga zo door met genieten foto's maken en filmen zodat wij in het koude Nederland ook een beetje in Nieuw Zeeland kunnen zijn.
    Liefs Ank

  • 14 Mei 2010 - 13:44

    Nls:

    discovery channel izzer niks bij!!!

    keep it up ;)

  • 14 Mei 2010 - 13:50

    Jolanda Van Bakel:

    HOIIIII JULIA
    Echt leuk, daar ben ik echt jaloers op je hebt echt de reis van je leven.Geniet er zeker van dit kan niemand van je afnemen.Veel plezier en pas goed op jezelf groetjes jolanda doeiiiiiiiii

  • 14 Mei 2010 - 15:44

    Kim:

    Hey juul!!
    Dat klinkt inderdaad wel echt super!
    Ben blij dat het je allemaal zo goed gaat (L)
    Missyou!!

  • 14 Mei 2010 - 20:20

    Omabrutus:

    mooie foto;s met de dolfijnen een dikke kus oma

  • 15 Mei 2010 - 08:22

    WS:

    haha vet, thats life, in een paar weken doen wat je in een heel leven doet, kei gaaf Peace

  • 15 Mei 2010 - 08:24

    Andrea:

    Zaterdagmorgen half 10 stapte ik bij je oma in huis, zelf ook heel nieuwsgierig wat je nu weer voor engs hebt uitgespookt... Je oma heeft 3x de video gekeken. Haar kleindochter tussen dolfijnen met de duim omhoog. Ze geniet zo met je mee!!!! nog veel plezier en wij kijken uit naar je verslagen.

  • 15 Mei 2010 - 09:34

    Joyce:

    hey juul!!
    nu ben ik echt jaloers hihi
    wat geweldig!!
    en ben blij dat je het zo naar je zin hebt!
    dikke kus

  • 15 Mei 2010 - 10:33

    Violijn En Tom:

    he dotje!!!

    dit is echt gaaf!!!
    je zal je zeker super vrij hebben gevoelt toen je dit kon doen!!
    niet zo vrij als een vogel maar zo vrij als een vis ;D
    echt super gaaf moppie!!!geniet van elke dag!!!
    mis jou..

    veel liefs,
    violijn en tom

  • 15 Mei 2010 - 10:36

    Janique:

    Geweldig!!! Enjoy the time of your life, dat wordt afkicken in nl..:p

  • 15 Mei 2010 - 17:04

    Rian:

    Geweldig Julia, zwemmen met wel 300 dolfijnen. Hopelijk heb je je niet vergist, en waren het er maar 295. Dat zou een tegenvaller zijn!! Hahahahaha. Wat maak jij een onvergetelijke reis. Nog veel plezier en tot een volgende keer. Groetjes.

  • 19 Mei 2010 - 09:46

    Tante Annie:

    Lieve Julia, Ik heb gezien dat je zwemt met de dolfijnen. Het is weer geweldig en ik denk dat je een goede schrijfster kan worden want het is heel mooi hoe je schrijft. Liefs Tante Annie

  • 25 Juni 2010 - 22:59

    Jopke:

    Zo zit eens wat dingetjes te bekijken en lezen en toen zag ik ineens dit.....

    Pfjoe wat ben ik jaloers!!! (Was ik al maar nu ben ik echt groen....)

    Geniet nog ff van je laatste daagjes!

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Kaikoura

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2010

Living your dream...

24 Juni 2010

Got to lick an ants ass...

24 Juni 2010

In Goon we Trust....

15 Juni 2010

In Goon we Trust....

02 Juni 2010

Protect me from what I want...
Julia

Nieuw-Zeeland en Australie!

Actief sinds 05 April 2010
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 36363

Voorgaande reizen:

09 Januari 2016 - 09 Januari 2016

Surftripjes

23 Maart 2011 - 23 Mei 2011

Bali Baby... and some other fabulous islands

24 April 2010 - 05 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: