Jetlaged but Happy! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Julia Vogel - WaarBenJij.nu Jetlaged but Happy! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Julia Vogel - WaarBenJij.nu

Jetlaged but Happy!

Door: JuliaVogel

Blijf op de hoogte en volg Julia

27 April 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Zo, mn eerste nacht en dag NZ zitten erop, de reis is goed gegaan maar was nogal vaag....
Heb namelijk een nacht gevlogen, en na een half uur in Singapore ging de zon alweer onder.

Nu zit ik, in een tamelijk VIES internet cafe! Vandaag ben ik naar het Museum van Auckland gegaan en heb me daar verbaasd over de ongeorganiseerde collectie kunst! Van de WO2, tot de Maori's, opgezette Kiwi's en de geschiedenis van Europa, en dat knap genoeg allemaal door elkaar!

Morgen begin ik met mijn tour, eerst ga ik het Noordereiland overcrossen en daarna het zuidereiland. De tour betekend in ieder geval Skydiven en whales spotten... voor de rest is het nog een verrassing. De tocht gaat minimaal 16 dagen duren en ik doe ongeveer 14 grotere steden aan.

Het weer (en niet alleen dat) is hier heel vreemd... Vanochtend kon ik tegen de wind in hangen, vanmiddag scheen de zon, en net op weg naar mijn lazy-avondmaal-bij-burger-King ben ik kletsnat geregend... 4 seizoenen in 1 dag dus, dat word nog wat. Toch nog maar even een goed regenpakje aanschaffen. Daarnaast draaien alle sloten hier de verkeerde kant op, en Mike het water loopt gewoon weg!
De bomen hier verliezen hun blad, en de lucht is ontzettend vochtig!

Pfff, heb moeite dit verhaal te typen want ik ben doodop... Moet nog een heel nieuw ritme vinden...

Heb in ieder geval al wel een heleboel leuke mensen ontmoet en ben blij als ik morgen deze grote stad uit ga.. op naar het mooie Nieuw Zeeland dat ik vanuit de lucht heb gezien.

Foto's komen later!


  • 27 April 2010 - 07:55

    Ollie:

    Geniet ervan en ga maar lekker slapen snoebeltje! Ik wacht geduldig op de eerste fotos! neusje

  • 27 April 2010 - 08:02

    Margareth:

    goh je bent er net en dan al zo heftig.Ben benieuwt naar de rest.Maar dat zal ongetwijfelt een hele mooie ervaring zijn.Geniet ervan.Groetjes ik zal alles volgen doeg

  • 27 April 2010 - 08:27

    Geeke:

    Hey girl wat heb je al leuke ervaringen meegemaakt ;) egt cool maak er wat moois van ben benieuwd naar de volgende verhalen en foto's ;) hihi liefsssss kussss

  • 27 April 2010 - 08:46

    Janique:

    Slaap zacht!!:p

  • 27 April 2010 - 08:58

    Mike:

    Hey Juul! Lekker weer toch ;-) Pas op de zon daar he? Heb het even opgezocht dat water en het is hoogst waarschijnlijk een broodje aap.. ben ik mooi beetgenomen ;-) En ja!: wij willen foto's! x

  • 27 April 2010 - 09:31

    Henk En Hanneke:

    Ha meisje, dat klinkt allemaal goed hoor. We hopen dat je lekker slaapt en snel over je jetlag heen bent. We zijn erg benieuwd naar je verdere reiservaringen en je foto's.
    Dikke kus!

  • 27 April 2010 - 16:47

    Roos:

    Mijn foto voor jou komt later! Eerst wacht ik jou foto's af... Eerlijk oversteken ;-)

    Dikke kus

  • 27 April 2010 - 17:06

    Joyce/tim:

    hey juultje!!!
    zijn blij dat je goed bent aangekomen!
    geniet ervan en hou ons op de hoogte he veel plezier en tot het volgende verslag
    kus ons

  • 27 April 2010 - 19:13

    Hannie Vd Boogaard:

    Hoi Julia,
    Vanaf nu ga ik je reis volgen ! Ik wens je ontzettend veel onvergetelijke, plezierige, fijne en veilige reismomenten toe, geniet ervan, liefs (je ex-collega) Hannie !!

  • 27 April 2010 - 20:01

    Marion :

    Net thuis van m'n werk, pff. Lees ik dat jij moe bent, dat geloof ik graag. Rust goed uit zodat je alles goed in je op kunt nemen. Dan kan je van alles om je heen genieten. Ik blijf je volgen. Groetjes en heel veel plezier.

  • 28 April 2010 - 13:36

    Ank:

    Hey Juul
    Rust lekker uit!
    Heel veel plezier in het mooie Nieuw zeeland.

    Dikke kus Ank

  • 28 April 2010 - 18:19

    Niels:

    hi meisie,
    klinkt als n mooie aanloop voor een pracht avontuur!
    Have fun and stay safe.
    x

  • 29 April 2010 - 09:46

    Kim:

    Hey babe!
    Wat fijn om te horen dat je het naar je zin hebt.
    Denk iedere dag aan je.. Keep up the goord work, you make me proud, babe!!
    Kiss

  • 30 April 2010 - 10:05

    Violijn / Tom:

    he dotje!!!!

    ben jaloers op jou!!!
    hoop dat je er echt goed van kunt genieten en dat je je lekker helemaal kan laten gaan!!discover the world baby!!it's made for you...

    love
    vietje en tom
    x

  • 30 April 2010 - 14:16

    Monique:

    hallo Julia,

    wat een ongelooflijke ervaring heb je gehad en zul je nog krijgen. Vindt het echt een uitdaging. Heel veel succes en plezier. Zal je blijven volgen.
    groetjes Monique (ex- collega)

  • 01 Mei 2010 - 14:31

    Andere Niels:

    heej juul, ga d'r voor vrouwke!
    veel plezier en pas goed op jezelf he?

    X

    nls

  • 01 Mei 2010 - 19:43

    Henk En Hanneke:

    Dat zijn al leuke foto's Juul. Dat er maar véél mogen volgen! Je hebt er genoeg ruimte voor.

    Dikke kus!

  • 02 Mei 2010 - 13:00

    Ebelie:

    was dit adres vergeten, knap stom natuurlijk. Mooie mannen hebben ze daar, ik bedoel dat masker wat je gefotografeerd hebt. Ben benieuwd hoe het skydiven is geweest.
    Dikke kus, mama

  • 03 Mei 2010 - 15:15

    Oma Vogel:

    Wat leuk dat je zo geniet.
    En andrea zal verdere berichten laten zien.

    Dikke kus Oma

  • 12 Mei 2010 - 21:12

    Oma Brutes:

    lieve julia
    net de foto,s bekeken
    heel leuk en moedig van je veel plezier verder
    tot de volgende mail
    liefs van oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2010

Living your dream...

24 Juni 2010

Got to lick an ants ass...

24 Juni 2010

In Goon we Trust....

15 Juni 2010

In Goon we Trust....

02 Juni 2010

Protect me from what I want...
Julia

Nieuw-Zeeland en Australie!

Actief sinds 05 April 2010
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 36365

Voorgaande reizen:

09 Januari 2016 - 09 Januari 2016

Surftripjes

23 Maart 2011 - 23 Mei 2011

Bali Baby... and some other fabulous islands

24 April 2010 - 05 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: