Zeg klein meisje waar ga je heen... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Julia Vogel - WaarBenJij.nu Zeg klein meisje waar ga je heen... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Julia Vogel - WaarBenJij.nu

Zeg klein meisje waar ga je heen...

Door: JuliaVogel

Blijf op de hoogte en volg Julia

05 April 2010 | Nederland, Tilburg

....Zo alleen, zo alleen

Al dagen zweef ik een beetje boven de grond. Onverwacht snel komt mijn reisje dichterbij.
24 April vertrek ik naar Nieuw-Zeeland (blijf 4 weken) en vlieg door voor nog eens 6 weken Australie.

Wat ik ga doen... nog geen idee!
Laat het maar allemaal maar op me af komen, maar de kop is eraf!

Heb er heul veul zin an!

Jawad :

hey juuls wat leuk, echt geweldig. heel veel plezier en een fijne reis. kus jawad

• 05 April 2010 - 20:22

Mike:

Spannend Juul! Het zijn zulke mooie landen, het word vast een reis om nooit meer te vergeten!

X

mike

• 06 April 2010 - 08:29

Geeke:

Meisje ga er wat moois van maken ;) maar dat gaat vast wel lukken kuss

• 06 April 2010 - 12:01

Ank:

Lieve Juul

Heel veel plezier!! Ik hou je in de gaten, ben nu al benieuwd naar de foto's en verhalen!

Liefs Ank

• 06 April 2010 - 17:48

Ebelie:

Natuurlijk ga ik je volgen. Ik laat de goede adviezen hier achterwege. Die krijg je nog wel. Veel plezier met de lol vooraf.

mama

• 06 April 2010 - 18:36

Papa:

vast goeie reis!

• 07 April 2010 - 07:09

Kim Jansen:

Hoi Juul

Wat lang geleden dat ik je gezien heb. Heel grappig dat je naar Australië gaat, ik zit nu in Sydney voor 3 maanden en daarna ga ik voor een maand naar Melbourne. Als je zin hebt kunnen we een keer afspreken.

Groeten Kim
    kim_jansen@hotmail.com

• 07 April 2010 - 12:58

WS 013:

Juulke, new zeeland heb ik wel mee gekregen. maar dan nog eens 6 weken aussie? echt dope, zou ik ook wel willen :(
    Groetjes Said

• 08 April 2010 - 17:54

Yvonne Paffen:

Julia,
    EEn hele goede reis gewenst. Ondek veel en maak er iets moois van.

• 10 April 2010 - 21:44

Henk En Hanneke:

Ha Juultje,

Natuurlijk gaan wij ook je reis volgen hoor. Allebei de landen staan bij ons ook nog op het verlanglijstje. Geen idee of het er ooit van komt. Maar jij gaat vast geweldig genieten!

Dikke kus van ons.

• 11 April 2010 - 07:36

Margaretrh:

meiske heel veel plezier ,geniet er van .Dit is jouw kans om zoiet te doen.Pas heel goed op je zelf.ik zal je reis blijven volgen.Veel groetjes uit uden doeg

• 11 April 2010 - 07:38

Margareth:

zo schrijf je mijn naam natuurlijk.

• 25 April 2010 - 18:45

Rozé:

Heee Julia,
    Ik ga je volgen veel plezier en geniet er van Gr Rozé

• 26 April 2010 - 13:54

Pier :

Hi Julia, goed om van je te horen (lezen) dat je er bent! Ben benieuwd! Liefs en veel plezier